ComeOn – Oddsbonuser i verdensklasse

Spillselskapet ComeOn er en av nordmenns favoritter når det kommer til spill. Ikke mange spillsider har morsommere kampanjer, et bedre oddsvalg og en velkomstbonus som sikrer at drømmestarten er et faktum. ComeOn er en sunn spillside der du alltid kan føle deg trygg og ivaretatt. Sportsboken er selvfølgelig noe litt ekstra som betyr at du har gode muligheter til å få en fantastisk spillopplevelse. Hvis du ikke har vært medlem før, er det mange grunner til å bli det nå. Nye kunder hos ComeOn kan velge å motta en velkomstbonus som gir en veldig fin start på spillingen. Bli med i dag og nyt alt dette fantastiske spillselskapet har å tilby.

Velkomstbonusen på ComeOn er fantastisk

Når noen spillselskaper satser på enorme bonussummer med enorme omsetningskrav, har ComeOn en sunnere holdning. Når du blir medlem kan du gjøre et innskudd på 100 NOK og deretter få 600 NOK å spille for. I kombinasjon med innskuddsbonusen er det heller ikke uvanlig at spillsiden sender med en gave. Om sommeren er det vanligvis bademadrasser eller tur-underbukse, før EM-kval och VM-kval støtter de Norge med flagg og skjerf. ComeOn tenker utenfor boksen når det gjelder kampanjene deres og endrer dem regelmessig. På den annen side holder de seg ved velkomstbonusen der du får 500 kr gratis å spille for et innskudd på 100 NOK. Vilkår og betingelser legges til i kampanjen. Besøk ComeOn i dag for en fullstendig oversikt over disse.

Live betting og live streaming finner du på ComeOn

Å spille live på en pågående kamp gir mer action for mange. Derfor er det ikke rart at ComeOn har valgt å investere mye i dette. Umiddelbart når du går inn på oddssiden, vil du se hvilke kamper som pågår. Du har også en fane med kommende kamper, og kan derfor se hvilke kamper som har kampstart så snart som mulig for å finne nye markeder i ditt live spill. Når du satser live får du vanligvis en mer spennende opplevelse med morsommere markeder og høyere odds. Hos ComeOn får du alltid live-spill på høyeste nivå.

Hvis du vil se gratis live-sport, kan du gjøre det på ComeOn. Spillnettstedet har gode rettigheter for å vise live-streamet sport. For å ta del i liveunderholdningen er alt som kreves en positiv spillbalanse. Hvis du har dette kan du glede deg over hundrevis av timer med høykvalitetsidrett gratis. Livestreamingen er tilgjengelig på din mobil og nettbrett, som lar deg se kampene når du er på farten. For en enda bedre opplevelse, anbefaler vi å livestreame spillet du satser på live, fordi kombinasjon gir deg den desidert beste opplevelsen

Alt og litt mer i sportsboken

Når du surfer på ComeOn gjør du det med stor glede. Så snart du er inne i sportsboken, vil du se hvor mange alternativer du kan spille på. For å gjøre det enkelt for deg, er alt organisert og godt planlagt. Øverst finner du ‘Dagens hendelser’ og under, de mest populære konkurransene akkurat nå. For de som vil grave dypere, er det over 30 forskjellige idretter å velge mellom med mange markeder på de fleste idretter.

Sats på den beste fotballen som Premier League, Champions League og World Cup eller ishockey gjennom SHL, NHL og KHL. Tennis er også noe ComeOn har et bredt utvalg av, spesielt når du vinner Grand Slam-turneringer. Totalt sett har du en hel haug med forskjellige idretter å velge mellom.

Du kan til og med satse på virtuell sport på spillstedet. Trenden brøt ut for noen år siden og har fortsatt å vokse. Klikk på virtuell sport og legg inn spillet ditt i dag hvis noe appellerer til deg.

24/7 kundeservice

Når du trenger hjelp eller har spørsmål eller bekymring, er det kundeservice døgnet rundt. Før du kontakter kundestøtten, anbefaler vi at du leser vanlige spørsmål der spillsiden har samlet de vanligste spørsmålene. Sjansen er stor for at du finner det du leter etter der, men hvis ikke, har du kundeservice tilgjengelig hver dag uansett hva klokka er. Det er to forskjellige måter å kontakte kundeservice. Vår anbefaling er live chat da det gir den raskeste mulige hjelpen. Ellers kan du også sende supporten en e-post, men forvent responstid som er lang sammenlignet med chatten. ComeOns kundeservice har vunnet priser for deres fantastiske service og kundene blir tatt godt vare på.

Cash out

Hos ComeOn har du utbetalinger tilgjengelig for alle spillene dine. Cash out betyr at du kan fullføre spillet ditt tidlig og dermed plukke ut deler av gevinsten før spillet er over. Kanskje har du en følelse av at laget du satset på vil miste ledelsen eller noe sånt. Med utbetaling trekker du deler av fortjenesten din og unngår å måtte bekymre deg når kvitteringen kommer. Husk imidlertid at hvis du vil oppnå full gevinstene, må du holdet hodet kaldt til kampen er over.

ComeOn på mobilen din

Å spille fra mobilen er noe spillerne tar for gitt nå for tiden. Derfor er det gledelig at ComeOn tilbyr mobile forhold av høy kvalitet for deg og ditt spill. Du kan velge å laste ned en app, eller hvis du foretrekker å kjøre direkte fra mobilnettlesere. Uansett har du tilgang til hele spillselskapets tilbud direkte på mobilen eller nettbrettet. Det som er ekstra fint er at det ikke spiller noen rolle hvilken enhet du har fordi ComeOn er kompatibel med både iOS og Android. Ta spillsiden med deg uansett hvor du er, det er vertskap.

Ansvarlig pengespill

Hvis det er noe ComeOn bryr seg om, er det ansvarlig pengespill. Når du blir medlem, setter du dine egne grenser, både økonomisk og tidsmessig. På den måten spiller du aldri for penger du ikke har råd til å tape. Å spille skal være morsomt, og det er viktig å spille ansvarlig hvis du skal administrere spillingen på sikt. Hvis du eller noen du kjenner er i faresonen, er hjelp alltid gratis. Søk alltid hjelp umiddelbart før det er for sent.